Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2020


 


Δεύτερη σειρά ανεπίδοτα γράμματα

Κο-Βιτ-Ομολογίες 1


Κύριε Κο Βιτ κακή σας ημέρα. 


Δεν συνηθίζω να απευθύνομαι στους άλλους προσβλητικά αλλά δεν σας συμπαθώ και δεν έχω καμία διάθεση να το κρύψω. Θα σας συστηθώ με τα αρχικά μου. Είμαι αγόρι και για σας θα είμαι ο Α.Χ., προς το παρόν η και για πάντα, εξαρτάται από τη συμπεριφορά σας. Σημειώστε αυτά τα δύο γράμματα. Δεν προέρχονται από το κανονικό μου όνομα αλλά δεν θα σας το αναφέρω· το φυλάω καλύτερα από τα ρούχα μου. Άλλωστε, και να το έκανα δεν θα είχε σημασία, για σας είμαι και θα είμαι ένας αριθμός. Φυσικά και δεν είστε υποχρεωμένος να με γνωρίζετε. Εξάλλου, η θέση σας είναι επιθετική. Εδώ, δεν κάνετε εξαίρεση για τις παλιές σας γνωριμίες θα σεβαστείτε τις καινούργιες;  

 

Μπήκατε ξαφνικά στη ζωή μου και της αλλάξατε τα φώτα. Την τραντάξατε, την αναστατώσατε, την κάνατε άνω κάτω. Την αφυδατώσατε. Το μόνο που σας μένει είναι να την ξεριζώσετε. Αλλά δεν θα σας το επιτρέψω, να το ξέρετε. Δεν θα σας κάνω το χατίρι. Θα αντισταθώ με όλες τις δυνάμεις μου, μέχρι θανάτου. Ακόμα και τότε θα σας έχω νικήσει, γιατί το να με νικήσετε εσείς δεν το βλέπω. Δεν μπορείτε, είμαι πιο δυνατός απ’ όσο νομίζετε. Ίσως, κάποιες φορές, να κερδίσετε ευχαρίστηση ταλαιπωρώντας με. Μπορείτε να σακατέψετε το σώμα μου, να σαπίσετε τα σωθικά μου αλλά την ψυχή μου δεν μπορείτε να την αγγίξετε, κύριε Κο Βιτ.

 

Ναι, το πιστεύω αυτό που σας λέω και μη γελάσετε σαρκαστικά. Μπορώ να το αποδείξω με μία πρόταση αλλά δεν θα το κάνω ακόμα. Θα το αφήσω να έρθει στην ώρα του. Δεν θα σας διευκολύνω. Πρώτα θα με ακούσετε.

 

Συνεχίζεται…

 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: